Кафето не повишава кръвното, ако сте здрави Кафето всъщност с нищо не повишава трайно артериалното кръвно налягане, твърди ново изследване. Тъй като кофеинът, съдържащ се в кафето и някои други негови продукти, може да провокира кратковременно повишаване на налягането, много хора са разтревожени, че пристрастието към тази напитка с времето ще доведе до трайно повишаване на артериалното налягане.

Данните от изследване, публикувано в American Journal of Clinical Nutrition, опровергават
прочети оригиналния текст »


Здраве
| кафето кафе кръвното кръвно здраве кръвно налягане

Подобни Коментари Гласували




Приятели:  ▪   Портал Кариерист  ▪   Информер.БГ  ▪   Antiki.bg  ▪   ZaNeya.com  ▪   Рецепти  ▪ Бутон за сайтаБутон за Вашия сайт | Какво е НаКафе.НЕТ? | Условия за ползване | За реклама | Контакти | RSS - NaKafe.net Facebook - NaKafe.net Twitter - NaKafe.net